yes


jag igår, min outfit
jag var hos ortopeden, i kstad med linn och fika(te för mig)
gick i inredningsbutiker, helt enkelt en mysig eftermidda med bästa

jag och love tränade cirkelträning här hemma i går !
många tror att man måste till gymmet för att träna men ack nej ! fråga marcus vad han tycker är jobbigast en timme på gymmet eller en timme med mig ;)  haha


igår kväl öste det ner massor av snö ! och helt otroligt så ligger det kvar !
men det kommer nog smälta bort ieftermidda .

nu ska jag till gymmet sen så ska jag till tand läkaren .
och jag vet att ska skulle börja blogga på veckorevyn men man kunde inte ladda upp bilder som var större en 1mb så det funkar inte så jag blir kvar här ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0