tur är väl de

har varit i sklan och fixat vad jag ska göra i svenskan och så har jag
varit på stan och inhandlat ett par nya träningsskor.. GAAAAH nu är jag fattig som en lus men ni som följer min blogg vet att jag tränar som en tok !? och jag har haft sjukt mycke problem med mina benhinnor och nu ska det vara slut på det förhoppningsvis. inköpte de på intersport och det var nice och man kan ha nice + i dom ocså det ska jag införskaffa nästa månad eller så när jag har råd :) . det är ju kul att se hur mycket man rör på sig egenligen :) . mina skor kostade 1400 kr ! herreJIIISES men nu så kan jag springa hurmycket som hels hoppas jag, problemet jag har haft är att mina fötter tydligen lutar inåt och mina ytterbenhinnor har blivit ut tända. så nu har denna sko en bula där vid hålfoten och ska stabilisera foten mer och det ska inte bli någon belastning på benhinnan :) .



goooood locking :) .
lila= johannas älsklingsfärg och jullans hat färg ;D !!! saknar er pinglor och hanna gullan så klart♥

Kommentarer
Postat av: julia

usch- vad fula

2010-10-30 @ 06:49:55
URL: http://juliasbetraktelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0