today



allt är ledsamt just nu men man ska tillåta det, det behövs !

igår så ville jag och marcus inte bara sitta hemma för antigen sov vi eller bara grät vi
så vi bestämde oss för att åka in till kristianstad för att gå lite i affärer och äta en bit mat.
sagt och gjort det var mysigt att gå där och prata och tänka på nått annat för en stund!!
men efter våran lilla tripp så åkte vi hem till johan&jenny,oliver(moas föräldrar&bror) där familjen var samlad och jag kunde inte hålla tårarna tillbaka när jag såg alla blommor de fått ! stora maffiga ROSA buketter !
Marcus familj känns som min mer eller mindre, det känns som om min kusin har gått bort. så sorgen hos mig är stor . jag kan inte beskriva den ledsamheten jag känner men kan försöka.
min mage har en klup konstant och jag känner mig trött och att inget kan rikigt muntra upp mig.
tankarna springer i väg på massa tråkiga saker ! det blir en ondcirkel..

nu ska jag klä mig sen ska jag jobba 12-16.
skriver sen och visar kanske vad jag handla igår
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0