to day it´s LÖRDAG !

nu sitter jag vid datorn i sängen och älskade ligger här brevid och sover, KLOCKAN ÄR 11.15 för fan jag vill till gymmet !! men han sover gott och det förtjänar han verkligen ! han har inte sovit ut på länge.

dagens planer är att vi ska till gymmet jag ska powerwalka 90 min på bandet medan love tränar annat. jag ska förbränna han ska bli stor och stark han är faktiskt bra på väg nu ! och jag är bra på väg ner .
ja sen så efter gymmet så blir det hem och diska och fixa lite här hemma och fixa oss för vi ska på midda hemma hos Linns föräldrar kl 19. det blir gänget och linns föräldrar som ska äta och ha det gott i kväll :) .
ser verkligen fram imot de !

have a nice day . skriver sen innan vi sticker och en outfit bild kanske kommer in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0