morgonen


min älskades oversize tröja ! sjukt skön och mysig så jag strosar runt i den här hemma och ser ut som en dvärg
jag är ju nästan de jag är bara 156 LÅNG . i dag har jag gått ner 4.6 kg ! kul kul att allt slit visar sig och att det går t rätt håll, jag drack ju ihelgen och åt som "vanligt" och gick upp lite men nu är jag on the road igen :)
9.4 kg kvar . inte så mycket ändå :) . till nyår ska jag vara nere.

nu har jag varit och tränat på gymmet 85 min . crosstrainer trampmaskin power walk !
ikväll blir det nog gymmet igen med love . men vifår se, nu skaj ga klä mig sen till tåget för att tastad sen buss där i från till knislinge till tandläkaren. JAJIKS ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad roligt att de visar resultat! :D Vad kör du för diet? Pussssssss

2010-10-22 @ 21:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0