MOA, lilla ängel !





Moa, du va en riktig kämpe ! din kamp höll på i 3,½ år
och jag är glad att jag fick chansen att träffa dig och lära känna dig.
Hade inte du funnis hade jag inte setat här med min sambo i dag. du spred kärlek runt om dig, söta ängel !
Igår kväll somnade du in så fint och din hårda kamp tog slut ! du lämna ett tomrum efter dig men du har det nog så gott nu bland de andra änglabarnen.
 att se dig somna med ett leende på läpparna gjorde oss alla gott , det var en liten lättnad att det kanske inte gjorde så ont att komma till himlen.
så fin så söt och så underbar ! vila i frid och lek&busa med de andra änglabarnen. älskade lilla Moa


följ hela moas kamp på http://moahenriksson.blogg.se
hennes underbara mamma Jenny har skrivit om tankar funderingar och om moas och familjen vardag i bloggen !
det är sorligt och hårt att läsa tycker jag. men det är en verklighet som alla ska få ta del av.
vi som har det bra och är friska vet inte så mycket om hur en vardag med ett sjukt barn ser ut eller hur det är .
läs gärna detta och förstå

Kommentarer
Postat av: lindas motti

Känns som hjärtat går i tusen bitar,,

Har er alla i mina tankar,så himla sorgligt,så orättvist,mina fina barn vad hemskt jobbigt för er,men framför allt Moas familj.Det finns inga tröstande ord som gör det bättre,pussar i stora lass

2010-10-27 @ 17:26:03
Postat av: Johanna

<3

2010-10-28 @ 22:09:57
URL: http://yaya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0