hihihi



gårdagens outfit, harem och mixat

idag efter gymmet ! genom svettig och så tog jag en nyttig chailatte efter
30 min på crosstrainern
20 min på step maskinen
20 min löpning
det var min morgon träning :)
ikväll ska jag träna ben och rumpa så de blir mindre någon gång !! 
har jumina gigantiska brottarben , blööö

nu ska jag fixa mig sen ska jag åka och hämta min älskade så ska vi storhandla mat
ikväll ska jag laga finfin mat till oss så vill jag hyra film " så vi ska myyysssa !!!

(dagens putfit kommer sen el i morgon )

Kommentarer
Postat av: julia

ät redig mat ist för sånt skit, du kommer ju tyna bort

2010-10-03 @ 18:15:01
URL: http://juliasbetraktelser.blogg.se/
Postat av: LINDA

älskar dig också stumpan!!!

2010-10-05 @ 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0