fredag och dt känns bättre.





har en del att fixa i dag men har inte börjat med nått.
ska städa men orkar inte har ingen ork till de ! jag har inte ork till nått speciellt känn det som . men jag måste försöka rycka upp mig, ska till skolan en snabbis vid ett sen ska jag till stan ett tag och strosa lite för mig själv, mm jag borde gå hem och ta tag i allt här hemma men jag vill inte, orkar inte . blä !
sen i kväll ska vi till gymmet och det ska bli jätte skönt ! jag har gått upp lite nu de senaste dagarna för vi har ätit pizza och kebab så får skyll mig själv . men jag ska ta tag i det igen ! det var bara en mellan perjod och så orka jag inte tänka på det pga av sorg . men jag blir bara mer ledsen när jag ser att siffran på vågen stiger igen så bäst att ta tag i skiten . suck ! men i kväll ska vi äta lax och sallad och love ska ha potatis till :) . sen ska vi äta räkor som man skalar själv men det blir i kväll ist för godis :) .mummms .
förlåt för att klagande . hej då

Kommentarer
Postat av: Camilla

hej vännen!

Vi ska glädjas åt alla fina minnen av Moa. Jag förstår att det känns jobbigt, det tycker vi alla. Men att leva som en fånge i sin egen kropp, att inte kunna leka och busa som alla andra barn, att ha ont är inget värdigt liv för någon och framförallt inte för vår egen lilla Moa. Hon har det bra nu.

Sorgen får inte ta överhand vi ska tänka på henne. Vad var bäst för henne? Hon har det bra nu!

Hon är saknad och kommer alltid att vara det, vi bär med henne i våra hjärtan för evigt!

Kram kram kram

2010-10-29 @ 13:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0