bara att umgås


(ser ni hur fet jag var i sommras ? har faktiskt gått ner en hel del men jag har ca10 kg kvar till min mål vikt)
idag har vi inte gjort annat en att varit på jobbet och sen kommit innan för dörren för att sätta igång med tvätt och jag laga mat till M . han diskar nu ! det är vår deal, jag lagar han diskar :) .
men snart ska vi kolla film och pussas ! mmm älskar att vara sambo



den här kvinnan betyder så ! hon förgyller min vardag.
från att umgås varjedag till att inte umgås till att vi nu umgås nästan varjedag igen !
som vi säger om man är sanna vänner så kan man hålla upp med att prata men sen när man pratar igen så är det som man sågs i går ! men jag trivs mest med att umgås med henne nästan varjedag :)
och igår var det mys på väla både på ett gigantiskt ikea och så kolla vi lite kläder . hem till L och jag kolla på i anelie och hon fixa med sin nya klädhängare, sjukt snygga kläder har den token !
kvällen blev träning sen pizza mys hos henne med max och marcuslove :) . love it !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0