det är en frihet

att vara på gymmet är en frihet för mig !
jag kan glömma bort tiden och vara där i flera timmar som i dag, var jag där nästan 2 timmar och jag skulle inte vara där så länge för jag har annat att göra men det sket sig.. men jag tänker så här. på gymmet mår jag bäst just nu och då får jag vara där och glöma tid och rum ! bara jag mår bättre av det. var för jag mår så bra av de? jo det är så att jag har aggrisassions problem, nej men jag har hat och illska som bubblar inuti migoch jag känner att jag är otrevlig mot min sambo och så vidare. om jag tillbringar en timme eller 5 timmar på gymmet bara jag blir nöjd så blir jag lugnare, jag känner ett lugn, inte lycka eller glädje men ett lugn och det nöjer jag mig med just nu. (jag är naturligtvis lycklig med marcus).
blir nog box i kväll !! fan va jag ska slå och sparka !!!
I JUST LOVE IT ! it´s my life style forever

nu:
möta upp linn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0