valborg..








En lyckad kväll med små undantag !

kvällen började med att andrea hämtade mig kl halv 5 och så åkte vi hem till henne och fixa lite innan hennes snälla pappa grilla till oss FÖRSTA gången för i år jag grilla ! sjukt gott :)
sen fixa vi oss lite till efter maten och så svängde vi för bi mig så jag kunde byta om .
Hos Engel var det trevligt folk och som vi dansa ;) ..
Harrys ja där var det lite stelt i början sen så släppte de ! men underbara vän Linn kom och jag dansa med henne :) efter tag så börja det hända saker och det drog verkligen ner stämningen .
men drog inte hem förs kl 3 och fick sällskap en bit av adde och jag jag är dålig på namn kommer inte håg vad han hette, men adde ville verkligen konstatera att jag kom från Gotland, att jag pratar som där och så drog han en lång historia om att eftersom min pappa är från DK och min mamma från Finland så ligger gotland mitt i mellan det är därför jag snackar som de ! hahaha jag kunde inte sluta skratta
tack alla för en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0