sånt man uppskattar

TACK pappiochmotti för det fina kortet ! jag uppskattar verkligen att ni skicka ett sånt fint kort till mig :)

Älskar er så otroligt mycket ! SES I HELGEN !!!!! jag håller på att längta ihjäl mig efter er
10 veckor sen vi sågs. mycket kärlek till er min underbara föräldrar :)



outfit ... tråkig men hade ingen fantasi idag

ska vila nu en halvtimme sen ska jag träna med linn, milen sen träning här hemma
sen kl 4 ska jag till stan för att fika med hannis hon var så gullig för hon ville fira mitt körkort :)
sen i kväll ska jag och andrea ut på lång snabb och förbränna mycket powerwalk ! :)
nu är jag inne i en extremt bra träningsperjod :D . jag kommer älska att springa i bikini i sommar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0