morgon !

ja godmorgon... jag som hade tänkt att ut och springa och gå en runda innan skolan börja men det skiter jag i för det öser verkligen ner regn idag! typiskt.
men när jag vakna nyss så fick jag ett mys samtal en jätte bra start på dagen :)
så har jag ätit frukost och så gott det var ! så nu ska jag träna på mitt tal som vi har i eftermidda ett hyllnings tal är det och jag vill inte skriva ut vem jag ska hylla för att den personen får reda på det när den hör det :) .

idag ska jag plugga för jag har prov i morgon så har jag tvättstuga i kväll, ska bli skönt att tvätta alla kläder som jag hade med till spanien för det ligger som en hög i sovrummet ..
nog traggat, skriver sen igen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0