milen

nu är milen avklarad med linn :)
mycket att prata om som vanligt och det är mysigt !
nu sitter jag har ny duschad och vill gå och köpa glass :) så ska jag skriva mitt svenska tal jag ska ha på fredag .

jag har också ändrat mig vad jag önskar mig i STUDENTPRESENT !!!!

jag önskar mig (nummer ordning)
1. Pengar så jag kan ut och resa i sommar iaf en semester med Emelie, rodos hörde jag :)
2. träningskort på gym 24, får ju strax börja med vikter igen :D
3. Ratban & converse
4.mobil
5. en tv


snälla jag vill verkligen ha pengar så jag kan uppleva saker istället för saker !
köp inte dyra smycken jag aldrig kommer använda ....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara höra av ren nyfikenhet. Är du fortfarande tillsammans med din kille, de var längesen som du skrev någonting om honom.

2010-05-06 @ 04:55:56
Postat av: linda

nej det är jag inte..

2010-05-06 @ 07:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0