dagensträning


dagens spännis bild ..
jag lägger upp såna här bilder bara för att jag är stolt över mig själv att jag är så pass disseplinerad att jag följer min kost och träning. ja ni ser ju, det ger resultat ! jag vet att många tycker att man är självgo -ego- när man tycker man själv ser bra ut ! men då får dom människorna tycka de . Dom tränar säkert inte själv och är bara så jävla avundsjuka :D !
jag åkte iaf milen på inlines och HJÄLP va jobbigt det var idag ! motvind exakt hela vägen och det bärnde så jävla mycket i rumpmusklerna så jag trodde jag skulle avlida ! hahah
så blev det bollen när jag kom hem :)  så nu är det dags för plugg ett tag

Kommentarer
Postat av: Mange

Wow, tycker absolut inte det är något fel att vara stolt över sig själv! Och vilken kropp du har att vara stolt över. Bra jobbat!

2010-08-16 @ 16:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0