borta


(thailand, jag,mamma och jimmy..påbilden)

ÅÅÅHHH va jag vill åka utomlands, bara till nått varmt och gott ställe :)
men det är ju bättre väder här hemma nu men ändå, som carro lycko henne hon är i spanien nu och steker !!
ja jag är GANSKA avis faktiskt .. men men jag ska inte klaga jag har det bra var jag är nu alltså hos marcus. han är och gymmar just nu och jag har gjort klart närstan hela tacosen vi ska bara grilla kycklig när han kommer sen är maten klar.
ska berätta om min dag också den har faktiskt varit kanon. jag började med att åka hem och packa mer kläder hit och sen åkte jag till åhus till marcus familjs husvagn och hälsa på och passa på att ta mig en runda i skogen.. jag gick 4 km och sprang 4 utan problem :D jag tror konditionen börjar komma smygande tillbaka efter all fylleri vi har haft ;) . hehe .
men ja på fredag är ska vi ju dricka iaf så då är den väl inte lika bra efter helgen iaf ... typiskt och jag hoppas det är värt det men det tror jag :) . vi ska fira midsommar i Åhus med M familj och vänner så det kommer bli kul :) .

nej nu ska jag kika lite på tv innan hjärtat kommer hem. ha det bra PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0