you takes my breath away

nu är snart helgen slut men jag vill inte de !
jag vill ha mer helg mer av det goda om ni förstår vad jag menar :)
jag längtar sjukt mycket till lovet som börjar på fredagen V 7 men på torsdagen för mig, jag åker hem då !
så ska jag väl vara där ett tag och ett tag är inte mer en 5 dagar för jag vill hinna vara hemma hos mamma&pappa och här hemma hos mig också :)
jaja, hur min helg har varit??.. den har vart hur bra som helst, underbar !
ifredags så tog jag ju tåget till A i skurup käkade pizza och kolla på brottning !Man blir ju hur sugen som helst på att brottas nu.. bara gå upp och krossa någon det hade vart nått men får hålla mig till att spöa a helt enkelt (;
igår så tog vi en fika och planerna för kvällen var att gå ut i ystad och så blev det men innan så åt vi tacos och drack vin med a´s familj ! jätte trevligt  :)
väl inne i ystad så satt vi oss på en pub och drack drinkar hela kvällen lång och det var verkligen riktigtriktigt kul jag fick mig ett par ordentliga skratt kan jag lova (;
Och nu är det söndag, tycker söndagar är så fruktansvärt tråkiga..
lite små bakis när jag vakna och trött, men a´s föräldrar hade dukat fram en mumsig frukost och efter den så mådde jag kanon igen :) >film,mys,försenade tåg,skratt med hanna på tåget,sola,duscha,plugga..det har vart min söndag:)
En riktigt bra helg med andra ord ! :)


CHEERS MATE (;


you give me goosebumbs for real !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0