vill bara mysa


vill gosa med hannas hundar:) mina favorit hundar !
jag ligger här i sängen och mitt huvud håller på att sprängas och min nacke vill jag bara kapa av, så jävla ont har jag !! ursäkta språket men kan jag inte få nå piller så jag kan leva normalt ?  träna , brottas det är ju normala saker för mig ! det som har vart det mest betydelse fulla i mit liv ... jag saknar det grymt mycket men jag ska och kolla på alexanderjersgren och de andra killarna när dom tävlar nästa helg i klippan :) ska bli grymt kul att träffas och kolla på brottning :) jag och alex kom fram till att det är ca ett år sen vi såg och det är ju sjukt länge så det är ju verkligen dags ! :) och lika med mina andra brottarvänner jag saknar de flesta väldigt mycke ..

nu ska jag sova för jag är på G att bli förkyld eller nått igen känner jag ! huvudet gör extra ont lika så nacken som jag skrev tidigare .. ont i ögongloberna har jag också ! jaja nu ska jag sluta klaga haha
vi höres sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0