sista sucken




haha när jag och min kära tooker pluggar med varsinn dator !
och vi hann klart med arbetet , dock kl halv 2 :P

och man blev ju lite så där knäpp i bollen vid den tiden på natten .. gillar inte geografi, inte hannis heller ! blä




och så här mysigt klädd va jag i dag !
har haft körning och du jag har blivit en riktig hejdare på att köra ! JAG ÄR GRYM :)
så har jag gjort en pärm ... sen blev det fika med becz vi hade ju en del att ta i kapp :) mysigt !

jag skulle gjort så mycket men gjort så lite !
träna nu iaf i 1½ timme ,  mina magrutor är på plats igen ! härligt ilike it :)
disken väntar men jag tror jag tar den i morgon och så måste jag boka om tvättstugan ..åhh va tråkigt !

nu ska jag göra lite food och sen så väntar tv i kväll ..
house nu sen i kväll är det PH ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0