OKEY


super trött :)


hejhopp . 
hmmm vilken dag, det börja med att vi åkte till vällåsen!
fint väl framme så börja några nior klaga&gnälla på mig,carro och johan som skulle va med gruppen som inte skulle åka skidor, men vi sket senare i dom för dom va så jobbiga så vi hyrde skidor och så skulle jag lära carro att åka ! hon va grym så behöve inte lära henne så mycke :) en naturbegåvning helt enkelt !
MEN dagens höjdpunkt var när becs sjunger I´M SO HORNEY in för några killar som börjar as garva !
och grejan var att det inte alls va meningen för vi hade snackat om den låten innan så fick hon den på huvudet så hon sjöng den hela tiden så råka hon bara sjung det på fel plats vid fel tillfälle helt enkelt (; .hehe !
förövrigt var dagen på vallåsen grymt kul :) är riktigt sugen på att åka mer skidor nu :)

ikväll så har jag vart med hanna&sebbe och kollat film och ätit godis ! (jag vet jag ska inte äta på veckorna) fy på mig IGEN ..
men men imorgon är det fredag Min favorit dag på hela veckan..
mina planer för helgen är att åka till alex i morgon eftermidda och tillbringa min helg där :)
tummen upp för det !

nej nu ska jag sova , nattinatt PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0