myshelg

nu är det söndag och jag sitter under täcket i soffan mätt & belåten !
jag och alex var nyss och åt på vikig .MUMS! så följde jag honom till tåget :)
ja han följde med mig efter tävlingen igår som var i klippan som jag och becs var och kolla på, det var rikigt kul att se brottningen igen, jag saknar det ännu mer nu dock!

ifredags så åkte jag hem till becs på mat och gud va gott det var :)
och så prata vi om allt mellan himel och jord, mys.
så ganska tidigt på lördag morgon gick vi upp och fixa oss så i väg till brottningen !
det va kul att se mina vänner och se många bra matcher :)
ska iväg och se Dm om någon helg och heja lite på alex och mina klubbkamrater så klart :)
sen så är det SM snart också så det kommer bli mycke brottning nu och det kommer bli riktigt kul !!
     Igår efter brottningen så tog vitåget hem så köpte vi lördagsgodis och sånt gott !
så åt vi god mat, låg på soffan och kolla på film så tryckte vi i oss godis och cola,gottgottgott..
idag har vi bar slappat och det kommer jag fortsätta med det nu !
hanna&sebbe kanske kommer senare om inte så ska jag se blåsningen,en annan del av köping och sen johan falk :)

mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0