morgon

godmorgon , har hunnit varit uppe två ggr i dag ,
andra gången ringer hannis mycket trevligt fick reda på roliga saker so mhänder/hänt ! sjukt att folk ska hålla på .. jag vet inte om det är avundsjuka eller om dom bara är cpihuvudet? jaja jag tänker inte spilla tid på at fundera på de för det får jag nog aldrig reda på ! :)
Nu ska jag dra till körskolan för att möta johanna vi ska plugga teori hela dagen så har jag körning senare också ! känns som om jag är på G nu :) . jag vill ha mitt körkort nu !!

andra planer i dag
*plugga .. ETT MÅSTE
*träna .. ETT MÅSTE
*kolla på PH.. ETT MÅSTE
*kolla vad jag ska ha för kläder på mig i morgon när jag och hannis ska ut :) .
*Diska
*boka tvätt tid .. ETT MÅSTE
*Dricka massor av TE så jag blir frisk och kry :) ..

Nu ska jag kila vi hörs sen ...
PUSS !!

Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

hej varan liila, vi har inga masten ,,gud va skont vi har det,,,,35c o paapa brun som tusan,ha det gott lillen,varma halsningar puusssss o krrrraaaammmm,

2010-01-07 @ 14:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0