mår som en prins

jag mår som en prins(låter lite bättre en prinsessa,det låter så fjuntigt)
jag har myst hela kvällen inte gjort nått inte ens svenskan som jag borde men jag tror jag slipper halshuggning i morgon får jag hoppas !
jag rivstartar med träning(idrottC) och slutar med fys imorgon ! och förmodligen egen träning på kvällen så tisdagar är jag faktiskt riktigt flitig må jag säga ! :)


en sak ! skåningar iaf många är helt HOHOOO i bollen för dom vet inte vad hull är..
dom tror att det betyder HÅL som ett hål(hull) itröjan. helt knäppa är dom !
beskrivning till knäppa skåningar: Hull betyder lite överflödigt fläsk på kroppen !
  så nu vet ni det!

NATTINATT läsare.

                           •det känns bra!                                                          

Kommentarer
Postat av: Jojs

Höddu, nu ska du itne ta alla öven en kant! jag visste det faktist :)

2010-01-26 @ 08:37:37
Postat av: jullz

jag har också en del erfarenheter av var det är. dra inte mig och jojo över en kant. vi är smarta, iaf ibland. men jag är det största freaket. i know <3 "prata svenska, jag fattar inte annars"

2010-01-26 @ 20:19:49
Postat av: lindz

jaja men ni kanske är LITE smartare och LITE bättre ;)

hahah du är så trög så jag ska snacka svenska med dig älskipälski :)<3

2010-01-26 @ 22:19:43
URL: http://lindaandresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0