måndagmorgon!


måndag och morgon .. inatt har jag sovit ganska bra faktiskt :) ingen musik eller stönande från min granne !
jag ska gå och klaga till min hyresvärd i dag om att min granne spelar SJUKT hög musik kl 20 i 5 i lördags vaknade vi av att grannen spela så högmusik ..damp jajamen !!!!
men jag ska gå och säga till i eftermiddag för jag orkar inte med det .
   nu har jag precis ätit frulle och ska snart till skolan där vi har ett boxpass som väntar ,kul :) !
sen så har vi bara psykologi sen är vi klara i skolan för i dag ! men det väntar en jätte dryg vecka nu...
jag längtar redan till helgen fast jag inte har några speciella planer men jag hoppas jag får, det löser sig alltid! (:

skriver sen PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0