lyckat

dagen har vart upp och ner och så ner och upp
jag har vart med johanna nu på kvällen så har hon hjälpt mig min blogg :)
den är LILA och folk som kännermig vet att jag Ogillar lila ! men jag älskar min nya blogg , mycket fräsch
och snygg !
vi har också snackat om livet och det är ju som sagt uppochner , men vi klarar oss tillsammans !
hon är en sån himla bra kompis ! hon bryr sig med hela hennes hjärta !

nu ska jag plugga som vanligt .
och imorgon är det ÄNTLIGEN fredag , då ska jag hem till becs och hennes fina familj :)
och sova över sen ska vi på brottning på lördag , och jag ska heja på alex och mina andra fina vänner på brottar mattan :) ..

Kommentarer
Postat av: Hanna

amen det blev ju väldigt snyggt Linds. älskar dig

2010-01-21 @ 23:58:27
Postat av: linda

tack hjärtat ! jag tycker också den blev grymt snygg ! älskar dig !

2010-01-22 @ 00:06:55
URL: http://lindaandresen.blogg.se/
Postat av: julia

var du tvungen att ta lila? svart hade varit något. det ska jag ha på min blogg. (som jag ska skaffa någon gång) ska bara skriva freak i mina inlägg. kommer slå rekord med läsare som vill läsa om mitt intressanta liv. <3

2010-01-25 @ 19:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0