innebandy & fest..






Måste säga att det blev en galen kväll i går !
jag&hanna är galna , och vi är unga & duma ! men va tusan man lever en gång och VI lever livet på det bästa sätt vi kan ! det är underbart !
jag kan inte säga mycket om går dagen eller jo , jag blev puttad och mitt finger är helt paj och mina klackar var ostabila och hala så folk trodde väl att jag inte kunde stå på benen hahaha , hade samma skor när mamma och jag var ute på annandagen och jag ramla runder då också .. nej jag tror inte dom följer med ut fler ggr nu i vinter dom får vänta till våren/sommaren :) .
och kebaben var god ! och några fyllesamtal man kanske inte skulle ringt !
och i dag är jag bakfull , men jag har tränat 1 ½ timme iaf ! och nu mår jag mycketmycket bättre :) .
så jag ska möta upp två av mina finafavoriter jullan&hanna <3 vi ska myspys med godis och film , men det kommer väl bara bli snack & det gillar jag :)
älskar mina fina flickor väldigt mycket ..JO,JU,HA & jag <3 kan inte bli mycket bättre

En sak till ...
jag är sjukt stolt över hanna , hon är GRYM på innebandyplanen hon köttar som om det inte finns någon morgon dag ! du hanna ... du är min Idol på riktigt!


motti&fatti jag saknar er !
och älskar er !


Kommentarer
Postat av: Alexander jersgren

fiin stil faktiskt :)

2010-01-09 @ 23:12:37
Postat av: Linda :)

tack söta du :)

2010-01-10 @ 11:02:49
URL: http://lindaandresen.blogg.se/
Postat av: hehe :) X)

2010-01-10 @ 14:11:40
Postat av: alexander jersgren

råka glömma skriva namn åvan :P

2010-01-10 @ 14:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0