i like this !


haha jag fick inte lägga in den här bilden och ingen av de andra heller !
för hanna hon blir alltif "full" på bilderna kan inte ens hålla upp ögonen ..sötnöt !
Igår så mötte jag upp tjejerna på hemma kväll och köpte cola&godis så hyrde vi film också :)
och jag och jullan käka pizza som var skit äcklig men vi fick oss ett jävla skrattanfall och hjälp jag höll på att kissa på mig ... "Den bara pluppar ut .. PLOPPPP" och ska man ta tillbaka den så suger man in magen ..shhhhiiiii;)
och man kanske tar ut kulorna och blåser in helium ... Man kanske trycker den som en finne , spläääch !
GALET ! älskar er freaks :)

nej nu ska jag ta tag i mig själv och gå upp ur sängen och göra frukost sen lite senare bege mig till hanna för att plugga ...
en sak till , jag hatar min granne över mig , han spela så hög musik så man hörde inte va man tänkte i natt ! jag höll på att börja gråta .. mellan kvart över 3 till halv 6 så spela han musik med sina vänner och skrek & gapa ..hoppa på golvet så det lät som en jordbävning :/ .... suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0