hemma


är hemma i dag! jag tog helt enkelt en dag ledigt ..
känner att jag behövde de, jag vet det kanske inte är så bra men jag är sjukt skol trött och min nacke spökar i dag mer en vanligt.
jag vaknade av ett sms i morse blev små irriterad tills jag såg vem det var och då gjorde det inte så mycket..
jag hatar ju att bli väckt, sover jag så sover jag ! men jag kan göra vissa undantag :)
kl 11 så fick jag nått ryck och satt mig på min träningscykel och cykla 3.5 mil (en timme) och gjorde lite övningar i en halv timme . gött 1½ timmes träning i dag är gjord .
min "match" vikt låg på 56,1 i morse det var ju ett tag sen .. jag har väl tappat en del muskler men jag har också skärpt mig med maten och framför allt godiset !
Nej nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på harrypotter och dricka varm blåbärssoppa .mums !

vi hörs sen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0