heelg !

tjaubella  och godmorgon !
jag ligger under täcket men borde gå upp , det är riktigt farligt att ha så skön säng som jag har ..
men jag har iaf klätt på mig kläder så ska palta min feta röv upp ur sängen snart och göra gröt som jag äter varje morgon :)
vi börjar skolan kl halv 10 men jag ska till syon för att snacka lite innan så ska vara i skolan vid 9 det är ju intr så jobbig eftersom jag bor 4 min från skolan :D .
vi slutar kl 11 och jag har stdskörning på körskolan kl 11.10 liiiite tajt schema där men jag hinner nog .
sen ska jag städa det lilla sista för jag får nog fin besök i helgen (;
och i eftermidda/kväll ska jag till becs på en bit mat och det ska bli MYS !:)







PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0