godmorgon !

godmorgon ! jag är verkligen utvilad i dag , jag skulle vilja hitta på nått super kul i dag , men det finns ju ingen risk att det händer .. kanske ska vardagslyxa och gå på bio mitt iveckan eller nått sånt .
jag började äntligen på mitt project i går och det kommer lösa sig med de . jag ska också ha gjort ett arbete med hanna och det ska vi göra i helgen ! :) .

idag har jag massa måsten och jag hatar det .
-städa, dammsuga , torkagolv ,städa undan julen .
-diska
-plugga
-pluggakörkort eftersom jag och johanna ska börja på torsdag med det teoretiska ligger så himla mycket efter med det om man jämnför med körningen den går ju hur bra som helst nu ju :) . ska köra på torsdag och fredag lika så ska jag och johanna vara på körskolan och fixa med teorin .
-fixa med mina kläder , man kan ju simma i kläder i min lägenhet .¨

ska vara klar innan kvällen för jag vill ha kvällen fri från måsten :)
måste väl lyfta min stora rumpa från sängen och sätta i gång med allt ...


på fredag skajag med hanna på hennes match sen ska vi ut på harrys !
en riktigt linda&hanna kväll ! riktigt bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0