Från mamma &pappa

Postat av: gubben & gumman

Hej gumman
En liten halsning fran oss resande.
det ar ssssaa jobbigt maa du tro att varje morgon vackna upp och veta att man har en hel dag i ca 40graders varme att genomlida, men Linda vi fixar det jag lovar.
Vi ligger paa stranden aaker mc mm du ser vi har ett tuft liv jamfort med er dar hemma men vi klager doch icke , vi biter ihop. ha det nu riktigt bra vi hors pussss kraaam mamma & pappa.


hmmmm lite eroniska kanske
?
så här kommentarer mamma och pappa ett av minna inlägg
och dom vet att jag är så sjukt avundsjukt på att dom har det varmt och gott ! 
men jag ska planera en hämd , och hämden är ljuv !
när jag kommer hem på lovet ska dom få se vem som skrattar sist ;) höhöh
ÄLSKAR ER MYCKETMYCKET







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0