trött



godmorgon !
jag har sovit nästan 10 timmar och det har varit UNDERBART att sova så länge utan att hosta eller nått .
jag har redan hunnit varit i skolan på möte och det ser bra ut och jag är glad hur min höst ser ut! jag kommer hinna jobba lite, gå i skolan och plugga och så ska jag hinna med mina fina vänner och pojkvän !
macus ska ju flytta in hit men när det har vi inte riktigt bestämmt ännu. vi ska köpa möbler hit på onsdag och det är en ny start på ett bra liv ! jag är lycklig och det var länge sen jag slapp en klump i magen.
Ekonomin under hösten kommer bli ett problem för mig men jag får leva fattigt helt enkelt, men men !!
jag har också kommit på att jag har ingen hemlängtan alls längre alltså till fagersta ! det är skönt för min/vår lägenhet är mitt hem nu. och det är så himla skönt.

nej ju ska jag vila sen ska jag rensa bland mina kläder och skor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0