sömn löst


mm älskar den här höst outfiten !
det är dags snart att leta fram alla gosiga och stickade tröjor :)
inatt har jag sovit ca 4 timmar utspritt här och där imellan minahost attacker.
jag är inte så speciellt trött nu men det blir jag nog sen, medan alla har sovit har jag städat i marcus och deras tvättstuga och torkat damm i vardagsrummet och plockat i ordning på vårat rum . få tiden att gå fortare på nått sätt.
ja ni som inte vet så har jag fått lunginflammation och har 4 mediciner om dagen, två ti tablettform och två inhalatorer för luftvägarna..

det har hänt en hel del på senaste tiden och de kan jag skriva lite senare för nu ska marcus upp han och hans låtsatspappa ska och kolla på en helt ny bil som marcus ska köpa :) . en liten mini bil jätte snygg ! snacka om att den kommer klä mig ;) . för han ska inte tro att han får ha den i fred .

dagens planer: kolla bil, kolla marcus match, hem till lägenheten och bära möbler och röja undan gammalt !

hejdå så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0