onsdagmorgon.

godmorgon alla läsare !
jag startade min dag med att stänga av klockan och vaknade en halvtimme senare av mig själv men som tur var var kl bara 20 i 8. jag klev upp och satt på mig träningskläder och satt mig på cyklen, jag har bestämmt mig för att starta alla dagar med minst 20 minuters träning :) . ett bra mål och en mycket bra start på dagen.
istället för att sova de 20 minuterna så kan man träna eller röra sig lite om man inte har tid senare på dagen. och har man inte tid på morgonen så ta 20 minuter senare på dagen. försök iaf få in 20 minuters träning om dagen som en powerwalk, yoga, pilates eller gymmet, vad som helst men rör på dig du kommer se resultat första veckan det lovar jag !



min outfit i dag är : harem byxor h&m, jeansjacka, halsduk och ett svart linne .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0