mår bättre !


idag ska jag städa min gaderob så det blir så här fint men jag ska också rensa så min pojkvän kan lägga in och hänga upp sina kläder, hur i allsindar ska jag lyckas ? jaja det fixar väl sig :)

idag känner jag mig mycket bättre(lunginflammationen) och jag ska försöka rör lite på mig i dag också, ska väl cykla lite och träna lite pilates. ikväll ska jag till marcus och sova där för jag ska till läkaren i knislinge i morgon om min rygg och mina diskbråck för det är värre nu känns det som.. så jag har läkar tid kl 8 . hoppas dom kommer på en lösning. min dröm är att bli polis men jag börjar själv tvivla nu för jag har så ont, jag kommer inte klara arbetet i 40 år . jag måste tänka om. och jag har redan kommit på en ny bana men det är ju inte min dröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0