kul, nja

hejhopp

igår så jobba jag till 4 och jag va verkligen inte kry men jag kände ändå att jag ville åka till min älskade vän julia och hennes kära familj på fest :) jag var där en stund men huvudvärken och feber gjorde så jag gavupp och åkte hem till marcus och la mig och kolla ¨på harrypotter ovh somna innan 10 . det hjälpte inte speciellt att somna så tidigt för jag är sjukare i dag ... suck . men tack julia för att du och din familj är så underbara, älskar dig !

att jag inte festa i går hindrade inta min fina pojkvän som kom hem stupande kl halv två kanon packad och så fick vi tillbringa en timme vid toaletten .. han hade nog fått i sig LITE för mycket ! jag fick en sträng tillsägelse av honom att jag ABSOLUT INTE FICK FÖRA MIG I SÄNGEN.. så där låg jag stel som en pinne och lyssnade på när han snarkade, så kl kvart över tre någon gång somnade jag igen, men vadgör man inte för sin kära? :)
Idag ska han spela sin första fotbolls match detta året, eller ja han har inte spelat fotboll på många år :P . så det ska bli kul att se :) (om han ens kan spela i dag, höhö ). sen så ska vi till svante i kväll iaf marcus jag får se hur jag mår !

vi hörs :) hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0