i´m fucking cool


se på mig, från botten klättrandes tillbaka till toppen ! ©

idag har det vart en ganska okej dag på jobbet, Dina har räddat min dag kan man verkligen säga , tack vännen att du finns !
dagen har gått hyfsat fort men inte för snabbt heller jagh ar hunnit med en del ändå som pussas med marcus pratat med hans familj och umgåts fått god mat och sen har jag haft kanon ont i magen så jag tog ett varmt bad så gick det över så bestämmde jag mig för att köra yoga och pilates. gjorde i 1 timme och 20 minuter och svettig blir man och träningsverken är välkommen i morgon.
nu ska jag och marcus äta kvällsmat sen så ska vi mysa ner oss :)
OCH i morgon är jag ledig då så ska jag baka mitt nyttiga bröd och så ska jag fixa lite saker här hemma hos marcus som tvätt och så vidare ! sen så ska jag träna yoga och pilates sen ska jag kanske på ett pass i kristanstad på kvällen, jag går gratis för jag jobbar inom vården :) . och mellan träningarna och bakningen ska jag lata mig och kolla på så många filmer jag kan :) .
det var allt för i dag . och en sak till jag saknar mina vänner !

Kommentarer
Postat av: Dina

allt för dig hjärtat <3

2010-08-10 @ 10:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0