eftermidda

sitter här nyduschad och ska gå ner i källaren och boka tvätt tid och så ska jag börja med kläderna.
det gick bra att "träna" i dag jag höll i gång en timme iaf, cykel + övningar och jag kände att pulsen öka med jag blev inte trött så snart kan jag nog träna max igen OCH SOM JAG LÄNGTAR . och i dag har jag gått ner ca 3.5 kg på 3 veckor så det går neråt och jag är glad för de :) .jag gick ner innan sommaren och sen under studenten och ´studentresen gick jag upp allt igen men nu är jag på G igen men mitt mål är att gå ner lite mer ! och jag kommer klara det ! allt jag gör är att plockar bort all pasta,potatis ris och äter mer protein och fett . läs http://finest.se/katrin hon inspererar mig mycketg med hennes kost och träning.
nej nu är det dags för mellan mål :) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0