VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER !!!!

idag har mina bästa vänner firat mig på burres !
jag fick så fina saker som jag önskat mig + lite mer :D fick en blå transparant tröja, en bh i jens med en dagkedja, en känning från garden collection ! och ett läppgland + ett presentkort på hm (100kr) BÄSTBÄST ! jag blev så glad och ivrig så jag börja darra ! åhh vilka underbara vänner helt magiskt .
så skulle jag bjuda på tårta, kladdkaketårta.. den godaste jag NÅGONSIN ätit faktisk sjukt ! så när jag skulle betala behövde jag inte jag fick den i födelsedags present :D ! underbart tack burres !!
(kort på mina presenter kommer sen när jag har batteri på kameran :) )
nu ska jag diska och dansa till party musik smtidigt ! är sjukt pepp !!!!
Hanna,julia och johanna jag älskar er så mycket !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0