valborgvädret !

jag kolla på SMHI´s hemsida och mina vänner deppa inte ihop !!
det regnar nu men i kväll ska det vara 12 grader och SOOL :) . härligt
så jag ska ha sommarkäder på mig fast det är fult just nu... jag ska ha shorts en kort t-shirt ett snyggt halsband och kavaj..får ju inte glömma klackarna :) . ska ner till stan om en timme ska till banken och beställa VISA kort och euoro till spanien. sen ska jag sola och slutligen möta hanna och julls !

bilder på min kvällsoutfit kommer sen !
och just det mina planer för i kväll är : åker till andrea i eftermidda vi ska grilla och sen vidare till Engel och sen mott natten ska vi till Harrys och dansa heela natten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0