thailand 08


mamma och jag på stranden, mamma har precis snorklat :)

ser det inte underbart ut ? - snart får jag åka till spanien !! längtar efter värme

jag och motti på en tuktuk :)

motti och jimmy vid vårat underbra hotel !

jag och jimmy tränar thaiboxning

jag&bror !

provar kläder :D

motti&pappi<33


<3<3

SÅÅ GOOTT !!!

motti och jag <3



SKÅÅL !

saknar thailand ! vilket undervart land det är ..
men snart ska jag till spanien och det får duga det är iaf lite värme där .


mm iaf i går så var elena och matilda här och vi hade tacosmys så kolla vi på brobys mentalsjukhus på internet, vi ska dra dit nästa helg.. kommer kissnermig. så planera vi valborg lite och massa spök historier så vi var helt uppjagade hahah :) men det var mys
senare kom andré och anton och gjorde mig sällskap (vid halv 1) så skulle vi dra och kolla om det var en kul fest mitt ute i ingenstans och JAG HAR ALDRIG VAR MED OM DETTA INNAN men det var bara fjortisar som stog och jucka på varandra och äckligt folk, jag ville bara springa där i från och det gjorde vi också nästan, vi var där i 30 sek sen satt vi i bilden på väg hem igen så vardom här och snacka ända till halv4 . mycket trevligt :)
och idag sov jag till 12 och nu måste jag plugga satan ! äta och träna så kommer hannis i kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0