SKOJ

igår kom söta elena hit och vi satt och prata, skratta så bestämde vi oss för att gå ut på harry´s !
hmm ja va ska man säga om folket där ? nej jag ska inte säga nått dumt . men vissa är ju bara för äckliga!
men jag och elena hade sjukt kul och hon bjöd på en drink . god var den, tack :) men vi höll oss nyktra .
senare kom ju sara lika rolig som alltid på dansgolvet !:)
när jag och elena skulle gå hem så höll vi på att dö för våra fötter gjorde sjukligt ont !
och elena höll på att börja gråta så ont stackaren hade . väl hemma så ringer calle och har ingen stanns att sova så elena vägledde honom till parken så fick jagmöta honom. vi alla skulle dela säng men jag la mig på soffan .
soman kvart över 5 och vakna kl halv 10  . nu är jag DÖD . så idag ska jag bara ta det lugn och kolla på tv !
ska nog nanna lite nu . pussochhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0