nyttigheter

hejsan pejsan !
vilken härlig dag det har varit ! har varti sjukt pigg och så har dagen gått snabbt som bara den :)
började kl 8.15 med svenska sen sprang jag ut på parkeringen för där vänta min körlärare för jag skulle ha körning med honom så hämta han mig på skolan för annars hade jag inte hunnit ! det är inte alla körlärare som är så snälla som han är :) . körningen gick SKIT BRA ! bättre en bäst faktiskt :)
så hade vi idrottsledarskap och så käka klassen i skolan och nu ligger jag här och har precis snackat med motti i telefonken och fårr bra recept på mat som man bara tappar kilorna !
mitt mål är att väga 52-53 . och det kommer jag väga närvi åker till spanien med hjälp av denna dunder kost !
och mina normala träning så klart (: . så nu har jag skrivit ner allt så ska jag gå och inhandla allt som jag ska äta för en vecka ! börjar med detta på lördag för i morgon ska jag och mina fina vänner elena och matilda grilla och mysa!
måste städa, handla, plugga, fika med fina elena och matilda ♥, träna, laga min mat in för veckan och så slutligen plugga ännu mer :) .


och gott folk det blir S!ESTA för min del :D mammas jobbarkompisar ska spela där BRUKET lyssna på dom på spotify mina vänner !! så kommer nog in utan problem :)

Kommentarer
Postat av: matilda

det blev ingen fika för min del..:( Men hoppas ni hade det trevligt :). men imorgon blir det taccosmys! woho :D. pusss!

2010-04-22 @ 18:54:26
Postat av: linds

ingen fara gums ! ses imorgon :) PUSSSS

2010-04-22 @ 20:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0