minhelg&tisdag

i torsdags så åkte jag till min pojkvän, det blev ganska hetsigt för direkt jag kom dit skulle vi fixa oss till årsfesten. kl 4 åkte vi till förfesten och sen vidare till åsfesten. vi åt godmat, drack vin och dansa till kl 1 . vi hade riktigt skoj kan jag säga :) .
fredag så jobba alex och jag&alexanders familj gjorde en utflykt, åkte och kolla på konst och åt mat i simrishamn. det är väldigt vackert längst kusten här i skåne. jätte fint:)
lördag jag va ute och sprang och sen var det dags att fixa till sig lite. påskafton och vi fira det hos alexanders mormor. mumsig mat och påskägg fick  jag också :) .
söndag utflykt till ett museum med alexanders familj för han jobba. det var jätte mysigt.
jag och a´s mamma gick ut och gick en runda och på kvällen så åt vi god mat efter de så gick jag och a till hans kompis och hans tjej och spela buzz. det var underhållande och kul :D.
Måndag mös me a tills han skulle till jobbet och då åkte jag hem. och sen direkt till jojs i tyringe. vi baka kladdmuffins och hade tjejsnack :) . kolla på johanfalk och hetsa till kvällståget. ;)

nu i dag, ja då ska jag ut på en långpromenad om någon minut och sen ska jag handla mat på vägen hem.
städa och fixa med mina kläder som jag tvätta förra veckan som jag inte han hänga upp på sin plats .
senare kanske jag ska jobba. och i kväll ska jag träna och kolla tv :)
ja det var väl allt :) .
 ha det gott till nästa gång jag skriver (eftermidda)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0