jag är nyttig !

mmmm jag har sovit och handlat och snart ska jag ut och gå en 9 km hade jag tänkt :).
jag handla massa nuturgodis och igår åt jag jordgubbar och vindruvor ! jag sk vara nyttigare en nyttigast nu till spanien så jag har en finfin kropp tills dess.. om jag nu kan lyckas med de vill säga .
mamma ska ge mig lite tips, hon har gått ner mycket den duktiga kvinnan är stolt över henne ! hon drar sig till gymet och har till och med köpt gymkort ! hon kämpar och det har verkligen gett resultat,längtar tills jag får se henne om två veckor och se hur hon ser ut nu när hon gått ner :) .(längtar sjukt mycket efter pappiiiii håller på av längtan efter honom, ska pussssa på honom när dom kommer ändast två veckor kvar) ! ska börja med hennes knep i helgen ! :) nu kör vi !!
nej nu ska jag se klart drömmen om italien sen ska jag ut och powergå . :)


hahaah bjuder på denna faktiskt (; ... inget smink och trött kan de bli snyggare ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0