JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

jag är så JÄVLA BRA ! i dag kan jag säga att jag känner mig absolut bäst ..
innan jag börja ta körkort sa jag att jag inte skulle säga till någon hur det gick och så, men nu skiter jag i de !!!
jag klarade teorin idag sån jäkla känsla alltså !! 57 rätt och jag skiner precis som solen gör i dag !
Sjukt glad att slippa skiten nu, ska hutta boken åt helvete rent ut sagt :) . härligt !!

kort dag i skolan en halv lektion bara :P  och så har jag fått mina grejer min student grejer !!
sjukt pinsamt har tjatat på min fina vän Elena som också är elevrådets ordförande om mina kläder så har dom varit där hela hela tiden :S .. FÖRLÅT gumman :)
Men bilder på alla mina tuden saker kommer senare idag :)


Kommentarer
Postat av: matilda

grattiiiis Linda! :D jag sa ju att du skulle klara det!! :D. nu fixar du det imoron också :)) <3

2010-04-26 @ 14:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0