igår&idag


min outfit, gick och fika med min fina vän linn & hennes pojkvän basse ! så följde jag med dom hem och snacka i flera flera timmar jätte mysigt :)

jag kombinerade träning och plugg ! lyssnade på körkortsteori på en ljudskiva i datorn medan jag satt och cyklade och sen så gjorde jag massa andra övningar på min boll m.m.
sen kom hannis och vi tagga som bara den för lorre, fan va taggade vi är det är HELT sjukt !!
vi lyssna på hennes lorre spoitfylista så handla vi nyttigheter och kolla på luftslottet som sprängdes :)
så fick jag ett sms av Linn och de skulle till björket och jag hängde på ! och där mötte jag Joel och Daniel från min klass som vi/jag shakeade med dom hela kvällen :)
nog snackat om de , ställde klockan på halv 11 och nu ska jag plugga körkortsteori sen ska jag träna och plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0