i´m sad .

inte mycke lyckligare idag precis.. men jag har gjrot mycket av dagen så jag inte hunnit stanna upp och tänka efter. upp kl halv 10 och kl 10 åkte jag och mötte upp emma på mina inlines så åkte vi en timme och direkt när jag kom hem duscha jag sen direkt i väg till körskolan och körde och det gickbra . plugga teori också men det måste jag plugga mer på i helgen gick inte så bra som jag hade velat. så har jag ätit min goooda mat jag lagade i går så har jag tillbringat min tid till att städa,städa,städa.. hög musik så man bara kan höra sina egna tankar och bara vara i sin egen lilla bubbla ! det är verkligen skönt i bland . ska plocka fram dammsugaren nu! 



-saknar

Kommentarer
Postat av: u

alltid lika vacker!

2010-04-25 @ 17:57:28
Postat av: linds

tack så jätte mycket :) .

vem är det som skrev kommentaren :) ?

2010-04-25 @ 20:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0