hejdu

HALOJ ! nu sitter jag hemma men ska snart i väg igen, in till stan..
imorse vakna jag och hannis ganska tidigt och vi hade
sovit sisådär, visst sov vi ganska länge från 11 till halv 10 men sängen var rätt stiff .. vi käka frulle och sen ut med hundara sedan vidare mot stan.. jag jobba en timme sen så gick jag till körskolan hannis var där och johanna kom senare . jag kände mig inte så moteverad till plugget så jag gick hem men ska snart dit och hämta en bok sen ska jag nog gå på stan med jojs ett tag ! måste också lämna in min lönelapp. sen ska jag träna :) . sätter mig på mig kära träningscykel och trampar 4 mil och sen blir det ben/rumpa , mage/rygg ! :) . sen i kväll ska jag ut på en långpromenad !
hmm ska väl hinna laga mat också någon gång.
nej
nu måste jag kila ! HA de gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0