...


- i´m in a good mood to day :)

har gjort framsida, inledning och börjat på innehållet i mitt arbete så nu är jag på G :)
ska möta upp jojs om en timme och fika sen efter de ska jag ut och åka inlines tar min och linns runda som ligger på ca en mil, tror den är längre faktiskt :) . ser fram imot de, ska ha hög musik på och bara köra så fort jag kan !!
Känner ni inte så att det är en sån otrolig frihet att bara gå ut och vara för dig själv och kunna tänka och fundera på precis vad du vill !? jag älskar att bara gå ut, tänka och fundera om olika saker i livet. speciellt när jag powerwalkar eller åker inlines för då tränar jag samtidigt :) . det är underbart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0